Fibromiyalji

Fibromiyalji, kas iskelet sisteminin romatizmal bir hastalığıdır

• 1 saa
  • Zekeriya Gümüşkesen Caddesi

Hizmet Açıklaması

Yaygın kas ve eklem ağrıları, baş ağrısı, migren, kronik yorgunluk, halsizlik, uyuma güçlüğü veya dinlendirmeyen uyku, depresyon, kaygı bozuklukları, hazımsızlık, düzensiz barsak hareketleri, kadınlarda ağrılı adet belirtileri gibi birden çok belirtiyle seyreden kronik bir hastalıktır. Hastaların çoğunluğu kadındır ve orta yaş grubundadır. Fibromiyalji sendromu (FMS) olarak da adlandırılan fibromiyalji, vücutta genel hassasiyet alanlarının oluştuğu, kaslarda ve kemiklerde ağrı ile genel yorgunluk hissedilen, uyku düzeninde problemlere ve bilişsel bozukluklara neden olan kronik, yani uzun süreli bir durumdur. Fibromiyaljinin tedavisi güç ve karmaşıktır. Ancak uygun terapi ve yaşam tarzında yapılacak değişiklikler sayesinde fibromiyaljinin belirtileri yönetilebilir ve yaşam kalitesini arttırmak mümkün olabilir. Fibromiyalji için henüz kesin bir tedavi yoktur. Tedavi süreci bunun yerine semptomları azaltmaya ve yaşam kalitesini yükseltmeye odaklanır. Bunun için fizyoterapi, kendi kendine bakım yöntemleri ve yaşam tarzı değişiklikleri kullanılır.

İptal Koşulları

Fizyosağlık Ağustos 2023 den itibaren iş hayatına Amerika'da devam edecek. Bundan dolayı Milas'ta bulunan yerimizi kapatıyoruz. Hepinize çok teşekkür ederim. İyileşmenize katkıda bulunabildiysek ne mutlu bize. Tekrar sizlerle görüşmek dileğiyle. ​ O zamana kadar herkese sağlıklı ve mutlu günler dileriz. Hoşçakalın

Kişi Bilgileri

• Fizyosağlık Fizyoterapi Danışmanlık Merkezi, İsmet Paşa, Zekeriya Gümüşkesen Caddesi, Milas/Muğla, Turkey